zondag 12 januari 2014

Geslaagde indoor Stadskanaal.

Hallo Lezer,

Ik had gisteren 11 Januari een indoor in Stadskanaal. Samen met Karin, Anne, Linde en Jasper.
Die dag deed ik 50/60m Horden, hoog en kogel. De dag begon met de horden tweekamp.
Als eerste dus de 50mh; mjeh…… Die ging niet zo goed. De start ging direct al niet goed, ik kwam totaal niet uit op de eerste horde. Na de eerste twee horden kon ik me herstellen en de laatste 3 horden gingen wel goed, maar ja, de schade was al ontstaan.
Daarna had ik 60m horden. Die ging een stuk beter, ik kwam uit op de eerste horde maar alles ging nog een beetje moeilijk, maar toch best goed voor een eerste keer. Voor deze horden tweekamp haalde ik de tweede plaats.
Verder ging ik daarna met kogel. Kogel ging erg goed, ik haalde een PR en de techniek ging ook goed. Bij de 4e poging behaalde ik de verste afstand van 8.88m. Daar was ik blij mee,maar dat was net niet genoeg voor een medaille.  Ik werd met deze score 4e.
Als laatste had ik hoog. Aangekomen voor de voorbereiding bij de hoogspringmat voelde ik helaas mijn knie een beetje, maar ik kon wel springen. Gelukkig ging alles goed tot de 1.50m. Daar sprong ik twee keer de lat er van af. Bij de 3e poging haalde ik hem toch door wat meer snelheid te maken en iets meer sprongkracht. Daarna de 1.55m….. die haalde ik 3 keer niet dus ik was klaar, maar toch was ik daarmee ook best blij want ook al sprong ik WEER 1.50m, de techniek was veel beter. Ook hier werd ik vierde.

Deze wedstrijd was bedoeld als een ‘’test’’. A.s. zondag doe ik mee aan de Nationale C-Spelen; daar doe ik mee aan de 60mh, kogel en hoog. Dus… a.s. zondag knallen in Apeldoorn!!!



Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten