zondag 4 mei 2014

Nieuw Project?

Hallo Lezer,

Het is Zondag, dus tijd voor een verhaaltje. Geen wedstrijden dit weekend, maar lekker doortrainen. Deze week was vakantie en tijdens de clubtrainingen gingen we gewoon volop door. Maandag was de dag na het ´wedstrijden weekend´. Ik had redelijk veel last van mijn rechter bijtrekbeen. Daardoor kon ik tot dinsdag niet lekker trainen. Woensdag had ik dus weer clubtraining, daar ging het goed net als vrijdag. Gister had ik ook weer Regiotraining Horden in Deventer, waar we er weer flink tegenaan gingen. Ik was helemaal kapot, zelfs nog even goed misselijk. Gister en vandaag ben ik hard bezig geweest met een nieuw ´project´. Dit project zal later in de week bekend worden en is echt heel gaaf! Ik ben er vandaag erg druk mee maar heb wel even tijd vrij gemaakt om een verhaaltje te schrijven, maar ook voor een rustige hersteltraining.

Groet,


Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten