zondag 5 januari 2014

Vakantie.......

Hallo Lezers,

Tijdens het muziek luisteren dacht ik: ik schrijf maar een verhaaltje over de vakantie op mijn blog.

Week 1:

Eerste week van de vakantie is altijd fijn,  je wil niks doen maar ik had toch iets te doen in de eerste week want dat was een blog maken en 2 wedstrijden achter elkaar op de vrijdag en zaterdag. Ten eerste: het blog maken ging best goed, maar natuurlijk wel de nodige hulp van Matthieu en daarna ook van mijn broer. Ik ben uiteindelijk blij met het resultaat. De eerste wedstrijd was in Dronten. Daar ging het wel OK. Die wedstrijd was ook een testwedstrijd. Ik was erg blij met sprint. Kogel ging niet super. Als laatste had ik hoog en daar ´baalde´ ik het meeste van:  ik haalde daar 1.45, niet super slecht maar ik wilde toch wel graag 1.50 halen .
De dag daarna had ik de wintermeerkamp bij ons op de baan dat was ook een testwedstrijd; daar gingen de sprint, discus, speer en de 1000m goed en ver en kogel iets minder. Maar ik was heel blij hoe de twee wedstrijden bij elkaar gingen! De dag daarna kwam mijn blog online.

Week 2:

In deze week gebeurde er eigenlijk wat minder,  natuurlijk waren alle feestdagen heel leuk. In deze week heb ik alles ingevuld op mijn blog. Op oudejaarsdag natuurlijk met vrienden vuurwerk afgestoken en tot grote vreugde van Harry helemaal heel gebleven. Ook had ik op zaterdag een looptraining met Gerard.

Aanstaande zaterdag heb ik een wedstrijd in Stadskanaal. Dat is een wedstrijd dat in het teken van voorbereiding naar de C-Spelen staat, verder komt de school en de drukke huiswerk-volle tijden er weer aan dus ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel succes in de komende weken!

Groet,

Léon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten