zondag 3 augustus 2014

Voorbereiding op C-Spelen

Hallo Lezer,


Deze week was weer een vakantie-week, HEERLIJK!
Lekker rustig aan gedaan, maar ook lekker getraind. Ik heb donderdag samen met Ramon een Interval-training gedaan en dat was verrassend leuk en ik ga zeker vaker met hem trainen! Ik heb de laatste dagen redelijk wat spierpijn gehad van verschillende trainingen, maarja. Ook heb ik mijn vandaag opgegeven voor de nationale C-Spelen. Er is een grote kans dat ik doorgelaten word op alle onderdelen! Daar ben ik als C1 die tegen veel C2's moet erg blij mee! mijn onderdelen worden 100m-100mh-discus en speer. op deze onderdelen ga ik de komende tijd extra trainen om in Amsterdam te kunnen knallen!
Ook weer het wekelijkse filmpje hiernaast kijk het LIKE het en als je nog niet geabonneerd heb kan dat natuurlijk ook!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten