maandag 27 april 2015

Goed weekend!

Hallo Lezer,

Gister had ik een wedstrijd in Epe, maar de week daarvoor had ik ook de competitie-wedstrijd in Epe.
Tijdens Competitie-wedstrijd zou ik horden, kogel en hoog doen. De dag begon direct goed met een PR en CR op horden: 14,68. Daarna was het tijd om kogel te doen, maar door een misverstand was kogel al afgerond toen ik net gefinisht was. Dit betekende dat we veel punten hadden verloren en dat mijn laatste onderdeel hoogspringen zou zijn. Hoogspringen ging erg goed, ik haalde alle hoogtes in 1 keer tot de 1,80m. Bij de 1,80m verpestte ik de eerste 2 pogingen en bij de 3e poging ging de lat er net vanaf.
Gister had ik dus de Hurdles Special, ook in Epe. Ik was benieuwd wat ik kon lopen, maar had niet te hoge verwachtingen. Bij de eerste ronde zat ik helaas niet in de snelste serie, toch liep ik een dik PR en CR van 14,40. Bij de 2e ronde zat ik wel in de snelste serie, hier had ik dus iets hogere verwachtingen van. Helaas lukte het niet hoe ik het wilde, het werd een slordige race en ik finishte in 14,54. Op zich geen verschrikkelijke tijd, maar er zit veel meer in. Ik werd op 1 hondertste 4e in het klassement.
Als laatst had ik de 300mh, dit is een afstand die ik nooit train (met horden erbij). Na een goede start kon ik goed in mijn tempo komen. Nadat ik slecht uitkwam op de 1e horde kwam ik bij alle andere horden goed uit en kon ik goed mijn tempo houden. Dit resulteerde in 42.05, een clubrecord en een 1e plaats!

Groet,


Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten