zondag 31 mei 2015

Goed op weg!

Hallo Lezer,

de afgelopen weken had ik twee wedstrijden, vorige week was er een DSM Baanciruit waar ik meedeed aan polsstok en 200m sprint. Polsstok ging goed, ik haalde in de tweede poging de 3.40m een PR s Middags had ik de 200m, ik hoopte hier op een klein pr, het plan was om direct hard te starten en zo lang mogelijk blijven doortrekken. Dit werkte, ook op dit onderdeel had ik een pr: 24,21.
Gisteren had ik een Competitie wedstrijd waar ik ingedeeld was op hoog, kogel en horden. Al deze onderdelen had ik ongeveer tegelijk. Dit was wel lastig, maar ik probeerde alles per onderdeel te bekijken en niet aan alle andere onderdelen denken. Dus ik begon met hoog, na wat inspringen en wachten was ik aan de beurt en haalde ik alles in 1 keer tot de 1,75m. Na een paar aanwijzingen stond de lat weer op 1.80m, deze haalde ik ook in één keer! Hier was ik blij mee, de pogingen op 1.85 waren ook goed, maar het lukte niet om deze te halen. Na hoogspringen moest ik direct kogelstoten, dus rende ik snel naar de kogelring en na 1 keer stoten moest ik mijn sprintspikes aan doen om horden te lopen. Zonder inlopen stond ik aan de start, uiteindelijk kwam er nog een redelijke tijd van 14.70 uit. Nadat ik over de finish van horden kwam rende ik direct door om het kogelstoten af te maken. Na vier stoten had ik een afstand van 12.23, een mooie afstand waar ik ook weer blij mee was.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten