zondag 11 mei 2014

Direct druk!

Hallo Lezer,

Deze week moest ik weer aan de slag, met school met trainen en met andere dingen. Donderdag moest ik weer naar school, maar daarna ook al weer redelijk snel weekend. Mijn weekend zat redelijk vol met huiswerk, trainen en ook mijn youtube kanaal en social media. Morgen ben ik van plan om alweer een filmpje te uploaden! Als je dit leest zal ik waarschijnlijk ook een stukje hebben ingestuurd voor de nieuwspagina op de Gemzensite. De aankomende week dus weer veel te doen.  Aanstaande vrijdag heb ik een DSM Baancircuit in Apeldoorn. Ik ´moet´ daar de 100m sprint doen om me te plaatsen voor de OGOK Meerkamp later dit seizoen. De dag daarna heb ik de OGOK individueel waar ik als C1e jaars een poging ga doen om een medaille te halen tussen het geweld van de C2e jaars, ik doe mee met: speer, discus en de 100mh. Weer meerdere wedstrijden in een weekend, weer een grote uitdaging!

Groet,


Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten