zondag 25 mei 2014

Eerste 8-kamp komt eraan!


Hallo Lezer,

Logo GAC Gemert waar ik mijn eerste
8-kamp ooit ga draaien
Wauw, ik zit dit zaterdag al te schrijven en heb een geweldig verrassende ochtend gehad.
Deze week was gewoon weer een normale week, geen wedstrijden maar toch wel even helpen bij een medaillewedstrijd op de baan. Ik zou eigenlijk regiotraining hebben, mijn ouders hielpen bij wedstrijden, niemand anders kon mij erheen rijden en openbaar vervoer was ook niet mogelijk. Dus gewoon helpen en daarna trainen.
Maar ja…tuurlijk ging het weer anders…
Ik stond bij hoog en ik werd opeens gebeld en er werd verteld dat ik kon meerijden naar regiotriaining. TOP! Ik mocht weg bij jury hoog, dus ik ging gewoon naar Deventer, nou ja, gewoon…..
Ik heb lekker getraind en zit nu thuis muziek te luisteren en een verhaal te schrijven en nog veel meer dingen. Morgen moet ik weer aan de slag met school enzo, maar ook lekker trainen.
Volgend weekend is ook weer iets heel leuks, ik heb mijn eerste 8-kamp. Ik ben echt heel benieuwd wat ik kan presteren en heb er zin in!

Groet ,

Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten