zondag 13 juli 2014

Verrassing!

Hallo Lezer,

Vandaag wat later een verhaal, ik ben van hard bezig geweest om alles van school af te ronden. Ook heb ik natuurlijk getraind. Vandaag heb ik ook een filmpje geupload, alles normaal. Maarrrr, 10 minuten geleden heb ik een uitnodiging gekregen om mee te doen aan de Nationale Meerkampen. Dit was een strak doel voor dit jaar, toch heb ik ook dit doel gehaald. Doelen voor dit jaar waren onder anderen, boven de 5000p(8-kamp), onder de 3.05(1000m), ook deelname aan de Nationale Meerkampen. Al die doelen heb ik gehaald, ook heb ik vandaag gekeken naar deelname aan de Nationale C-Spelen. Dit jaar is anders, je kan meer onderdelen doen en andere dingen. Daar moet ik nog even goed naar kijken. Verder is er niet veel te schrijven,veel Nationale wedstrijden en daar ben ik blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten