zondag 6 juli 2014

2e dag ONNK Meerkamp

Hallo Lezer,

Vandaag heb ik weer een meerkamp afgerond, het was een zware meerkamp. De dag begon natuurlijk met horde, 100m horden. Ik heb getraind op een nieuwe start net zoals bij sprint, daardoor had ik goede start, de horden op het begin kon ik iets beter aanvallen maar bij de andere horden ging ik er mooi er strak overheen. Ook hier vielen de tijd en het gevoel niet samen. Ik had een tijd van 15.19 en dacht dat het beter was en kon maarja… Het onderdeel daarna was verspringen, voor mij een moeilijk onderdeel en al helemaal zo vlak na de horden. Er was een stevige tegenwind, daar had iedereen last van, ook ik. Ik haalde weer een matig resultaat met 4.54. Verrassend had mijn concurrent hier ook ruim 100 punten laten liggen dus toch nog iets positiefs. Daarna als een-na-laatste onderdeel van de meerkamp had ik kogel. Ik had uitzicht op een 1e plaats. Kogel ging op zich goed in de derde stoot haalde ik het beste resultaat van een nette 9.80. Toen het laatste onderdeel: de 1000m. Na een uur pauze stond ik moe voor de start, ja moe voordat we begonnen, ik was van de meerkamp en de hitte kapot! Toch nog een 1000, ik ging weg op schema van 3.05, 3 seconden boven mn pr maar ik was echt moe. De 1000 ging goed, ik kwam snel door en kon verrassend goed doortrekken. Bij de laatste 200m kwam ik 2 seconden voor op schema door, ik zat ook nog vlak achter een paar anderen en kon die nog inhalen en ik bleef doortrekken tot de finish. Ik was kapot, maar ook blij dat het er allemaal op zat. Later kreeg ik te horen dat mn tijd 3.01.03 was, toch nog een PR en daar ben ik echt heel blij mee! De meerkamp ging moeizaam, maar die dagen heb je. Ik had 4949 punten, ik voelde dat ik al veel wedstrijden heb gehad en ook druk ben geweest met school. Vanavond heb ik een filmpje gemaakt van dag 1 en die kan je via deze LINK bekijken! Hierna heb ik ‘vakantie’ we doen bijna niks meer op school. En als ik ergens aan toe ben is het VAKANTIE!!!
prettige vakantie iedereen J

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten