zaterdag 5 juli 2014

Weer een Meerkamp!

Hallo Lezer,

Vandaag had ik de eerste dag van de Noord-Nederlandse Kampioenschappen Meerkamp in Stadskanaal. De dag begon mooi met de zon en lekker warm. Het eerste onderdeel was sprint. Sprint voelde ontzettend goed, maar dat was niet te zien in de tijd, 12.90. Met dit goede gevoel ging ik door naar discus, discus ging wel goed, alleen bij de eerste poging kreeg ik last van mijn lies die begin deze week kwam opzetten. Ik haalde een redelijk resultaat van 36.51. Daarna had ik speer, op het begin stond de wind goed maar die draaide. Toch weer een redelijk resultaat van 34.03. Als laatste had ik hoog.  Na een ruime pauze konden we inspringen. Hoog voelde niet super goed, toch haalde ik mooi de 1.60. Zelfs de laatste poging op 1.65 haalde ik bijna, weer een redelijk resultaat van 1.60 dus. Kortom deze dag was degelijk, morgen wil ik dit veranderen en voor toch nog een mooi puntentotaal gaan!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten