zondag 29 juni 2014

Laatste Meerkamp ???

Hallo Lezer,

Vandaag heb ik het weer druk, maar natuurlijk komt hier het wekelijkse stukje op mn blog.
deze week heb ik een baanloopje gehad, een 1000m, ik ging me vader hazen naar een tijd onder de 3.20 wat was gelukt met 3.18,89. Dat was mooi, en daar waren we blij mee. Daarna gewoon door getraind
en gister had ik regiotraining horden wat ook wel lekker ging. Na afloop ben ik uitgenodigd
om in de zomervakantie met de meerkampgroep van Michel mee te doen, daarmee ben ik ook erg blij want dat betekent gewoon nieuwe aanwijzingen en andere oefeningen. Het is nog wel een uitdaging om vervoer er naar toe te regelen, maar dat zie ik dan wel weer.Vandaag heb ik het wekelijkse filmpje geupload
op youtube over de OGOK van al weer een tijd geleden.
Volgende week heb ik nog een toetsweek en dat weekend daarna misschien wel de laatste meerkamp van het seizoen! Als ik dit seizoen nog een meerkamp na die van 5/6 juli doe dan is de Nationale Meerkamp in Tilburg op 20/21 september. Om me daarvoor te plaatsen moet ik in de richting van de top 15 komen (nu 21e met 5022p). Dus voor volgende week het maximale eruit halen en genieten!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten