zondag 22 juni 2014

Druk!

Hallo Lezer,

Afgelopen week bijgekomen van een zware meerkamp, maar toch redelijk snel hersteld.
Woensdag de eerste helft van Nederland-Australië en daarna polstokhoog-training. Er was toen polshoog-training omdat ik van plan was om mee te doen aan de DSM van de donderdag daarna. De training ging goed en zoals ´gepland´ deed ik donderdag dus mee aan de DSM, samen met Ramon. We waren donderdagavond op tijd op de baan en een halfuur van te voren waren we al klaar om in te springen. Helaas waren er wat ´technische´ moeilijkheden waardoor het allemaal wat uitliep. Toen we konden gaan springen ging het wel lekker, maar de aanloop was niet helemaal optimaal, en ik voelde dat ik de laatste 2 maanden geen pols meer had gedaan. In verhouding daarmee ging het best wel goed, maar bij de 2.80 hield het op. Ik had mn PR met 10 cm verbeterd en genoeg verbeterpunten om mee door te gaan, mijn doel is om eind van dit jaar richting de  3.00 te gaan en misschien zelfs al het clubrecord. Verder dit weekend niet veel speciale dingen, behalve dan dat ik GI-GAN-TISCH druk ben met school. De laatste twee weken komen eraan en dus ook superveel toetsen. De komende week heb ik dinsdag nog een baanloopje om mn pa naar een PR te helpen op zijn verjaardag! …..mijn cadeau :-)
Oh ja, ik heb ook weer een filmpje geüpload wat je natuurlijk direct kan bekijken.
Zoals gezegd: druk, wedstrijdje maar ook gewoon blijven trainen tot de volgende meerkamp van 5/6 juli!


Groet,

Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten