zondag 24 augustus 2014

Trainen in Tsjechië

Hallo Lezer,

Afgelopen 2 weken ben ik op vakantie geweest!
Ik heb er niks over verteld, maar nu ben ik terug en zal ik vertellen over week 1, over een paar dagen komt week 2.

WEEK1:

Wij gingen op vakantie naar Zuid-Bohemen in Tsjechië, we gingen 2 weken. We hadden een ingebouwd zwembad van 24 vierkante meter waarin je lekker kon afkoelen…
tenminste dat hoopten we, het weer was niet geweldig, het was tussen de 15 en 20 graden en het    waaide veel. Het hoogtepunt van de vakantie was de ontmoeting met Rudolf Blazek! We hadden vlak voordat we op vakantie gingen op google maps een atletiekbaan gevonden, een buitenkansje!
Dus hebben we contact gezocht om te vragen of we daar mochten trainen. Uiteindelijk hebben we dinsdag 12 augustus met hem op de baan gesproken, en wat bleek. Hij was een oud-kogelstoter (16mtr+)!
Hij had mij op internet gezien en zag verbeterpunten. Hij bood aan om mij te helpen met kogelstoten en discuswerpen. Het discuswerpen was volgens hem best wel goed, maar bij het kogelstoten had hij veel verbeterpunten. In 2 trainingen ben ik 1,5 meter verder gekomen dan mijn PR! Ook had hij nog ergens wat oude hordes staan die ik mocht gebruiken!
Ik heb op vakantie veel doorgetraind, dat moest ook wel. Ik heb namelijk volgend weekend al de C-Spelen! 


Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten