zondag 7 september 2014

Blessure ???

Hallo Lezer,

Gister had ik een medaillewedstrijd, op de eigen baan!
Ik had er veel zin in en het was een goede test richting de Nationale Meerkamp.
De dag daarvoor was ik jarig, geen perfecte voorbereiding maar het was ook een testwedstrijd.
Ik zou voor de eerste keer in mijn leven de 800m op een wedstrijd lopen. De dag begon goed met speerwerpen, ik had direct een PR en er zat nog verbetering in. Daarna had ik de 100m sprint, bij het inlopen kreeg ik last van mijn linker bovenbeen, ik wilde wel graag lopen dus ik deed dat gewoon. De race ging goed, er zat nog meer in maar het linkerbeen werkte dus niet mee. Toch had ik weer en PR, 12,63. Maar toen ik over de streep kwam deed mijn rechterbeen erg pijn en ik had direct al hoog.
Na een korte pauze mocht ik springen. Ik haalde mijn aanvangshoogte. De hoogte daarna sloeg ik over om mijn been te ´sparen´. Maar toen de lat op 1.60 lag lukte het niet en wist ik dat er iets niet goed zat. Daarom heb ik besloten om de 800m niet mee te doen. Ik hoop dat ik op tijd herstel en kan meedoen aan de Meerkamp. Vandaag kon ik al weer rustig 2 km dribbelen. Dus de komende week even rust pakken…

Groet,


Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten