zondag 21 september 2014

Blessuretijd

Hallo Lezer,

Deze week ben ik druk geweest, het was druk op school, maar er moesten ook veel keuzes gemaakt worden. De eerste was de moeilijkste, ik heb besloten om niet mee te doen aan de Nationale Meerkamp. Deze keuze heb ik genomen omdat ik gewoon te veel last heb van mijn linker bovenbeenspier. Ik heb 2 proeftrainingen gedaan en het lukte gewoon niet. Ook heb ik me wel opgegeven voor de Clubkampioenschappen voor de sprint en werp 2-kamp. Ik wil sowieso werpen en ik wil ook proberen of sprinten gaat. Daarom hou ik nu rust tot volgende week zaterdag. Ook kan ik in de winter niet meer wekelijkse filmpjes uploaden op You-Tube, het kost heel veel tijd en ik kan niet elke week beeldmateriaal maken. Er zijn een stuk minder wedstrijden en de hele winter trainingen opnemen gaat ook niet lukken. Natuurlijk blijf ik wel doorgaan met m´n YouTube activiteiten en ik zal elke wedstrijd wat uploaden. Verder zijn we aan het bedenken wat het beste voor mij is als trainingsprogramma voor de winter en onder leiding van wie.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten