dinsdag 7 oktober 2014

Gemzenkamp en nog meer!

Hallo Lezer,

deze keer wat later een verhaaltje, dat komt door het geweldige gemzen-kamp van afgelopen weekend. Het was echt sick, we hebben echt alles gedaan: naar de zee geweest, getraind en nog veel meer. We gingen vrijdag-middag naar Ameland en kwamen zondag middag terug. Gelukkig heb ik veel 1e uren uitval gehad zodat ik kon uitslapen. Verder ben ik weer bijgekomen van de Clubkampioenschappen en heb ik donderdag een overleg met Michel over de komende trainingen, we zitten eraan te denken om wekelijks in Deventer te trainen, maar om dat waar te maken moet er nog veel gebeuren. Ook heb ik besloten om niet mee te doen aan de werp-3kamp in a.s. zondag, ik had voor mijn gevoel het seizoen al afgesloten en ik vind de clubkampioenschappen een mooie afsluiter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten