maandag 27 oktober 2014

Trainingen

Hallo Lezer,

De vakantie is bijna voorbij, toch schrijf ik nog snel even wat.  Ik ben officieel uitgenodigd voor de regiotrainingen en ben daar blij mee. De afgelopen week was dus vakantie, ik heb de rust genomen en heb vooral niet te veel gedaan.

Ik ben toch nog naar verschillende trainingen geweest (ik kan het toch niet laten): een speciale polshoogtraining in de turnhal, regiohordentraining en nog meer. Ook ben ik bezig geweest met het wedstrijdschema voor komend indoorseizoen en zelfs een trainingsschema voor de komende tijd.

Alleen zit ik nu wel met een probleem, ik wilde dus binnenkort dat trainingsschema proberen maar ik ben vrijdag tijdens de training door mijn enkel gegaan. Ik heb een beetje ge-googled en denk dat ik mijn enkel licht heb verzwikt. Dit kwam totaal onverwachts en baal er ook wel van. Ik hoop en denk dat de herstelperiode ruim 1 week is, de komende dagen doe ik sowieso rustig aan en zal de dagen daarna proberen uit te bouwen. Ik ga over een paar weken meedoen aan de indoor in Heerde en zal daar zeker willen knallen!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten