zondag 2 november 2014

Weer een blessure !?!

Hallo Lezer,

AU!
Deze week was voor mij anders. Ik heb weinig getraind en heb veel dingen niet kunnen doen.
Het begint dus allemaal met de enkel, ik ben vorige week door mijn enkel gegaan en het gaat nog steeds niet echt lekker. Er is nog steeds een zwelling, maar de kleine bloeduitstorting die er was is nu wel weg. De zwelling is nu net een beetje aan het afnemen, maar bij sommige bewegingen heb ik nog steeds pijn. Het 'plan' was dat de zwelling nu weg was en dat ik maandag alles weer kon doen, dat hoopte ik tenminste want dat 'alles doen' duurt nog wel even. Toch heb ik er alle vertrouwen in dat het allemaal weer goed is voor 15 november, dan is de vd Most Indoor.

Deze week kon ik dus niet veel trainen, maar er was ook nog iets. De laptop waar ik altijd op werk en upload was weg voor reparatie en daarom kon ik ook moeilijk andere dingen regelen. Zodra deze blessure over is wil ik dolgraag het nieuwe trainingsschema uitproberen en weer normaal kunnen trainen. Ik word namelijk helemaal gek van alleen maar stilzitten met soms een verdwaalde training!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten