zondag 9 november 2014

Traininsschema

Hallo Lezer,

AV Daventria
Deze week is er weer veel gebeurd. Ik ben weer gaan trainen na advies van de fysio en nog veel meer. Ik ben dus maandag naar de fysio gegaan en heb daar gehoord dat het een lichte verstuiking was, maar dat ik weer normaal kon trainen ondanks de lichte pijn. De licht pijnklachten kunnen nog 2 weken duren, maar ik mag dus weer alles. Dat betekent dat ik zeker weet dat ik de indoor in Heerde kan meedoen. Ook betekent dit dat ik afgelopen zaterdag weer naar regiotraining ben geweest. Die was zwaar, maar ook erg goed om weer te doen. Ik heb afgelopen maanden gepraat over schema's, trainingen en dat soort dingen, ik wil deze week beginnen met het opbouwen van dat schema. Ik heb geprobeerd dit te regelen, maar door blessure gedoe is dit er nog niet van gekomen. Deze keer ga ik dit echt afmaken!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten