zondag 16 november 2014

Goed bezig!

Hallo Lezer,

Gister had ik de Indoor in de Faberhal, het was erg leuk en het ging goed.
Rond 2 uur had ik mijn eerste onderdeel, kogelstoten. Kogelstoten heb ik dus veel nieuwe dingen over geleerd en daarom wilde ik dan ook een PR halen. Dit lukte, in derde worp haalde ik een afstand van 10,90 een PR-verbetering van 10 cm, niet veel maar wel wat. Ik heb ze terug gekeken en ik zie nog veel verbeteringen! Daarna had ik 30m sprint, een korte afstand en erg explosief. Ik heb afgelopen jaar veel op explosiviteit en sprint getraind en dat merkte ik met een tijd van 4.56. Na de 30m had ik hoog, hier heb ik niet op getraind en verwachtte er ook niks van. Toch wist ik mezelf hier weer te verrassen, met een verkorte aanloop haalde ik alsnog 1.65. Dit was een evenaring van mijn PR, en deze keer ging ik er een stuk ruimer overheen. Ten slotte de laatste 30m, ik was erg moe maar na een goede start finishte ik toch nog na 4.59. Afgelopen week heb ik weer normaal kunnen doortrainen, de pijn in de enkel is volledig weg en alle andere pijntjes zijn ook weg. Daardoor kon ik dinsdag ook weer naar Deventer om te trainen.
Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten