zondag 23 november 2014

Indoorseizoen

Hallo Lezer,

Afgelopen week was een vrij normale week. Ik heb getraind en was druk bezig met school. Ik moest wat bijkomen van de indoor, maar dat maakt opzich niks uit. Wat wel vervelend was is dat ik nu last heb van mijn linker scheen been... daarom heb ik afgelopen dagen rust gehouden om morgen weer naar training te kunnen gaan. Verder ben ik bezig met wedstrijden selecteren voor het winterseizoen. Ik heb besloten dat ik meedoe aan de C-Spelen en dat mijn belangrijkste wedstrijd van het indoor seizoen word. In voorbereiding daarvoor ga ik waarschijnlijk een paar keer naar een indoor in Utrecht. Wat ik na de C-Spelen doe weet ik nog niet. Misschien nog een paar indoors en misschien ook de PEC indoor. Als iemand nog leuke wedstrijden weet laat het me weten!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten