zondag 30 november 2014

Wedstrijden?

Hallo Lezer,

Dit is een erg druk weekend, maar ik heb nog wel wat tijd gemaakt voor een stukje.
Het begon vrijdag: ik ben toen naar training geweest en heb daar polsstokhoog gedaan, dat ging erg goed. Zaterdag had ik regiotraining, deze was erg zwaar en het was ook nog erg koud. Gelukkig gaan we over een paar weken naar het Omnisport. Eigenlijk zou ik daarna naar de voorlichting sport en voeding moeten, maar ik had ook nog een andere belangrijke training gepland. Dat was de training in de Faberhal, voor polsstok en kracht. Toen ik daarvan thuiskwam was ik kapot! Aan het eind van de avond had ik nog de gemzenkamp-reünie, ook dat was erg leuk.
Verder heb ik vandaag besloten dat ik bij de C-Spelen officieel horden, kogel en hoog ga doen. Ik ga in voorbereiding daarin al mijn komende indoorwedstrijden kiezen. De wedstrijden komen er weer aan!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten