zondag 7 december 2014

Indoor Utrecht!

Hallo Lezer,

Dit verhaaltje is wat later online en dat komt doordat ik ontzettend druk ben. School heeft dit weekend veel tijd ingenomen. Maar dat betekent niet dat ik alleen maar heb stilgezeten. Ik heb me vrijdag opgegeven voor de indoor in Utrecht. Ik heb opgegeven voor pols, 60m en 50mh. Dit is allemaal op een vrijdagavond in een indoorhal waar je met spikes mag lopen! Helaas was binnen 24 uur de polsstok opgavenlijst al vol en sta ik nu als 8e reserve. Ik heb nog wel hoop dat ik mag meedoen, maar eh er moeten dan van de 20 zich 8 afmelden. Verder ben ik gisteren naar Epe geweest voor regiotraining, ik heb daar lekker getraind. Gelukkig gaan we volgende week naar Omnisport, want het was toch wel erg koud. Dus over 2 weken de eerste test in Utrecht, ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten