zondag 21 december 2014

Eerste Indoorwedstrijd!

Hallo Lezer,

Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste winterwedstrijd, de indoor in Utrecht. Dit was een avond-wedstrijd, gewoon om even te testen wat ik kon. De woensdag daarvoor heb ik een goede horde-training gehad en ik had er zin in. Toen we aankwamen zag ik een mooie hal waar je kon sprinten, polsen en verspringen. Na wat inlopen stond ik al weer bij de start van de 50m horden om wat in te starten met het startblok. Sinds woensdag doe ik mijn start anders, ik doe nu een 8-pas in plaats van een 7-pas waarmee ik altijd al moeite heb gehad. De start was matig, ik maakte te grote passen en kwam erg krap op de 1e horde uit en bij de 3 hordes daarna kon ik het niet veel beter maken. Ik kwam door na 7.88, een redelijke tijd, maar er zit nog veel meer in! Een half uurtje later zat ik in de startblokken voor de start van de 60m sprint. Ik had een goede start, kon goed doortrekken en ik had een mooie tijd: 8.02, net niet onder de 8 sec maar dat bewaar ik dan voor de volgende keer!

Groet,

Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten