zondag 4 januari 2015

Toch druk in de vakantie

Hallo Lezer,

Wow, deze week had ik vakantie maar er is erg veel gebeurd. Ik heb dus 2 wedstrijden gehad, maar ook nog veel meer. Ik heb vrijdag een indoor gehad in Utrecht, de laatste test op de C-hoogte voor de C-Spelen. De start was matig en daarna was ik goed weg. De laatste hordes gingen iets minder, maar ik had toch een nette tijd van 9.18. De dag daarna heb ik mails gestuurd naar 15 bedrijven voor sponsoring van materialen en andere dingen. Deze week moet ik beslissen of ik misschien op trainingsstage ga. Op trainingsstage?!?, ja. Ik ben via de Daventria groep uitgenodigd om misschien mee te gaan. Hiervoor moet veel geregeld worden, maar het lijkt me echt fantastisch. Vandaag ging ik met Ramon naar Dronten om polsstokken te testen, we hebben veel tips gehad. Bedankt Pascal Schade! Voordat we achter een nieuwe polsstok aangaan is het slimmer om onze techniek nog iets beter te maken met het huidige materiaal. Over een week heb ik een wedstrijd in Amsterdam op B-hoogte, als test voor het NK Junioren.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten