zondag 22 februari 2015

2e Polstraining Dronten

Hallo Lezer,
Het is eindelijk vakantie en heb lekker vrij. De afgelopen dagen waren anders dan ik had gehoopt. Dit komt omdat ik donderdag tijdens het hoogspringen waarschijnlijk een paar bandjes in mijn enkel heb verrekt. De laatste dagen voor het NK zijn erg belangrijk en dit hele plan is nu dus verpest. De eerste dagen zat ik er wel erg mee, maar nu ben ik al een stuk positiever. Ik heb wat rust genomen en ik heb vandaag zelfs een voorzichtige training gedaan, in Dronten. Ik heb dus contact met Dronten voor het verbeteren van mijn polsstokhoogspringen. We hebben veel deel-oefeningen geleerd, maar ik moest na 80% van de training stoppen uit voorzichtigheid. Ik weet nog niet wat het plan is, dit zie ik per dag wel want elke dag voelt het weer anders. Ik weet nog niet zeker of ik op het NK mee kan doen met hoog, maar heb er wel vertrouwen in dat ik sowieso op horde kan meedoen.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten