zaterdag 28 februari 2015

Morgen allereerste NK voor mij

Hallo lezer,

Een paar dagen geleden heb ik bericht gekregen dat ik definitief toegelaten ben voor Hoog. Super! Zondag heb ik dus de allereerste NK waar ik aan mee mag doen, alhoewel ik C-junior ben. De afgelopen dagen heb ik mij dus een beetje koest moeten houden omdat mijn linker voet licht geïrriteerd was. Ik hoop dat de rust voldoende is geweest om te kunnen knallen dit NK weekend. Zondag om 11.00 uur heb ik horden. Er zijn 3 series en helaas geen halve finales. Uit de series worden dus direct de finaleplaatsen bepaald. Gezien de concurrentie is een plaats in de finale niet reëel, het gaat mij om de tijd op horden- B-hoogte en ik zal me goed kunnen optrekken aan de andere snelle jongens. Hoog begint om 12.33 uur en laat ik gewoon gebeuren. Alles zal moeten passen om op mijn allernieuwste PR te komen van 1.75 meter of zelfs dat te verbeteren. De rust die ik even moest nemen helpt niet echt, zondagmiddag zullen we het weten.

Groet,

Léon

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten