zondag 5 april 2015

Lekker polsen

Hallo Lezer,

De afgelopen twee weken waren best goed, op zich wel druk met de combinatie school (veel repetities enzo) maar ik heb lekker kunnen trainen en het gaat ook mooi vooruit. Dit is ook wel fijn want het outdoorseizoen begint volgende week al! De DSM Baancircuit wedstrijd is in Heerde. De dag zal voor mij beginnen met 100m horden, ver en daarna discus. Als ik die onderdelen heb gehad ga ik polsstokhoogspringen met een oudere categorie. Ik heb er ontzettend veel zin in, ik ben erg benieuwd, maar aangezien dit een eerste wedstrijd is ga ik niet te veel verwachten of hopen. Ik hoop gewoon dat het 'goed voelt'. Dit klinkt misschien raar, wat bedoelt hij nou met 'goed voelen'. Dit kan ik ook niet echt uitleggen, het is gewoon een gevoel wat je krijgt als iets 'vanzelf' goed gaat. De laatste trainingen gingen ook echt goed, ik kom weer terug op een lekker niveau en merk dat alle basistraining in de winter echt heeft geholpen. Waar ik het meest blij mee ben is polsstokhoog, dit is een onderdeel wat ik erg leuk ben gaan vinden, het is iets nieuws en het is een van de moeilijkste onderdelen. Ook ben ik erg hard aan het werken aan mijn minste onderdeel: verspringen.
Ik heb hier alle vertrouwen in dat het naar een goed niveau komt! Kijk maar eens mee a.s. zaterdag.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten