zondag 22 maart 2015

Lekker buiten trainen

Hallo Lezer,

De laatste 2 weken waren gigantisch druk, ik had echt geen tijd om iets te schrijven. Ik weet nu welke wedstrijden ik de komende maanden ga doen. Hoogtepunt is de Hurdles Special en de Gelders Overijsselse Kampioenschappen, maar ik heb ook veel zin in de eerste wedstrijd, de DSM Baancircuit in Heerde. Ik zal daar polsstokhoog doen en hopelijk kan ik wat van de geldprijzen bij de diverse onderdelen pakken. Qua trainingen weet ik ook bijna precies wat ik wil doen, maar hier moet ik nog wel aan werken. De trainingen afgelopen weken gingen erg goed, het werpen kan ik weer goed oppakken, net zoals het polsstokspringen en het hoogspringen. Ik heb nog 3 weken tot de eerste wedstrijd, hiervoor wil ik nog veel doen aan trainingen. Komende week doe ik ook mee aan de clubcross, hier zal ik gewoon rustig meedoen omdat ik daarvoor ook regiotraining zal doen, maar ik heb er wel veel zin in.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten