zondag 8 maart 2015

Het buitenseizoen komt eraan

Hallo Lezer,

Dit was de eerste week na de vakantie, alles weer oppakken en aan de slag was het. De trainingen in Apeldoorn zijn afgelopen en ik ging maandag weer naar de 'normale' clubtraining, dit ging erg goed en het was ook erg leuk (wel koud hoor!). Nadat ik het indoorseizoen heb afgesloten met NK B-junioren is het voorbereiden op het outdoorseizoen. Dit betekent wedstrijden opzoeken en het trainingsschema aanpassen. Het schema wat ik de laatste paar maanden volgde was voor mij perfect, trainingen/rust verhouding en de vrijheid om iets aan te kunnen passen. Ook de omstandigheden waren natuurlijk perfect: veel indoortrainingen en veel specifieke inhoud. Dit moet ik allemaal weer door elkaar gooien dus dat is even puzzelen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten