zondag 14 juni 2015

Halo Lezer,

De tweede dag van de Meerkamp liep anders dan gehoopt,maar dit hoort er bij. Ik wilde gelijk de dag beginnen door een goede hordenrace te lopen waardoor ik weer iets punten zou winnen op het schema. Dit lukte helaas niet en ik liep bijna een halve seconde zachter dan gehoopt, namelijk 14,53. Daarna had ik discuswerpen, dit ging in trainingen goed en verwachtte hier veel van. Nadat het inwerpen goed ging gingen de 3 wedstrijdpogingen slecht en haalde ik maar 35 meter, dit betekende dat ik niet meer naar het clubrecord kon. Toen hebben we het doel bijgesteld tot 5600 punten, ook dit betekende dat ik goed moest speerwerpen en dik onder de 3 minuten moest lopen op de 1000m. Speer begon al goed met een PR van 39,05m. Daarna had ik de afsluitende 1000m, waar ik na 700m achter iemand aanlopen er vandoor ging en na 2.51,94 over de finish kwam. Dit betekende een dik PR op de meerkamp (5636 ptn) en op de 1000m en natuurlijk de Gelders-Overijsselse titel!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten