zondag 21 juni 2015

Volgende week NK!

Hallo Lezer,


Deze week heb ik geen wedstrijd gehad, maar ik had nog niks geschreven over de GOK
Individueel van 2 weken geleden. De dag begon met een goed weer, dit was mooi voor de series van het hordenlopen, deze gingen erg goed en ik liep een PR van 14,25. Daarna moest ik snel door naar polsstokhoog en gaan inspringen. Het inspringen liep niet zo lekker want ik kreeg buikkramp, ik weet niet precies wat het was, maar waarschijnlijk had ik een voedselvergiftiging of zo zoiets. Gelukkig had ik na het inspringen nog even tijd voordat ik aan de beurt was, want toen lag ik rollend op de grond van de pijn. Na ruim 45 minuten was ik aan de beurt, de pijn was al iets minder, maar ik kon niet in de wedstrijd komen. Dit was duidelijk te zien en ik kwam niet niet hoger dan 3.10 terwijl mijn PR 3.40 was, deze hoogte resulteerde in een 2e plaats. Hierna probeerde ik mij te herpakken en te beginnen aan de 100m series, dit lukte en ik sprintte zo onder de 12 sec, naar 11.94, hier was ik natuurlijk erg blij mee. Hierna had ik een lange pauze, na die pauze ging ik inwerken voor de finale van horde en sprint. De eerste finale was van horde, na lang wachten op technische problemen konden we dan. Ik weet niet wat er allemaal door me heen ging toen ik zittend op de startmarkeringen zat, maar het holp! Na een weer matige start, ging het super, ik 'at' elke horde op en finishte in een
supertijd van 14,05! de eerste plaats, een dik PR en 15 honderdste verwijderd van een nationale allertijden markering! Met dit supergevoel liep ik terug om een half uurtje later de 100m sprint finale te lopen. De sprint winnen zou lastiger worden dan de horde, maar ik had er alle vertrouwen dat ik het kon, ik had namelijk de beste tijd gelopen in de series. Na weer een slechte start en dus een lichte achterstand kwam ik op gang en ging iedereen voorbij, dit kon ik volhouden en zo finishte ik weer als eerste met weer een prachtige tijd van 11,88.


Volgende week heb ik het NK voor de B-Junioren die dus 1-2 jaar ouder zijn. Gelukkig ben ik voor alle onderdelen toegelaten, de 100m, 200m, 110mh en hoogspringen. Het is voor mij onmogelijk om voor een podiumplaats te gaan, maar ik zal zeker proberen om PR's te verbreken en de B-Junioren te laten zien wat ik allemaal kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten