maandag 14 september 2015

Nationale Meerkamp

Hallo Lezer,

De meeste outdoorwedstrijden van dit jaar zijn achter de rug en tot nu toe heb ik een geweldig mooi seizoen gehad, maar mijn belangrijkste wedstrijd als meerkamper komt er nog aan. Over een week heb ik de nationale meerkamp C-Junioren in Zoetermeer. Ik heb een lang en intensief seizoen gehad en dat begin ik te voelen, er ontstaan kleine pijntjes en blessuretjes. Ondanks deze dingen wil ik natuurlijk wel lekker presteren op de meerkamp. Ik sta er goed voor, sta als nummer 1 geplaatst en ga voor een mooie podiumplaats en een clubrecord. Om dit te bereiken moet ik een hele goede meerkamp draaien, dus ben ik bezig om me zo goed mogelijk voor te bereiden in trainingen. Tegelijkertijd houd ik ook genoeg rust zodat ik in vorm aan de start kom.

Groet,
Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten