maandag 7 september 2015

C-Interland!

Hallo Lezer,
Zaterdag had ik op mijn verjaardag de C-Interland in Amsterdam. Het was een geweldige dag en ervaring om Nederland te vertegenwoordigen en om op zo’n hoog niveau te sporten. De dag begon met een teambijeenkomst waar ik nog gefeliciteerd werd door de ploegleidster. Daarna even praten met de speciaal aangewezen trainers en daarna was het alweer inwerken voor hoog. Het inspringen ging moeizaam, want ik had nog veel last van afgelopen weekend. Dus ik begon voorzichtig op 1.65, en dit ging goed. Toch gingen de volgende hoogtes niet makkelijk, ik haalde de 1.79m pas de derde keer. Ook de 1.82m had ik een derde poging nodig, ik was er overheen maar de lat ging er net met de hak vanaf. Aan het eind van de dag had ik de 300mh, hiervoor voelde ik me gelukkig een stuk beter. De eerste meters waren moeilijk, want we hadden vol op wind tegen wat bij de 300mh moeilijk is voor het uitkomen op de hordes. Ik kwam als eerste de bocht uit en dit kon dit goed vasthouden en kwam als 1e over de finish met 41.02, een halve seconde minder snel dan vorige week maar voor deze omstandigheden een mooie tijd.
Afgelopen zaterdag was nogmaals een geweldige dag, ik heb een gezellige dag gehad maar ook lekker gelopen en gesprongen voor TeamNL wat ook een geweldige ervaring was.
Groet,


Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten