donderdag 12 november 2015

Hallo Lezer,

De laatste keer dat ik iets had geupload op dit blog was lang geleden, te lang... Ik zal weer proberen om elke week even wat te vertellen over hoe het gaat. De afgelopen weken is er redelijk wat gebeurd. Ik mag dus op sommige zaterdagen op Papendal trainen. Ik zal hierbij elke dinsdag naar Deventer gaan om daar te trainen, waar ik training krijg van Michel Knobbe. die ook de regiotrainingen geeft waar ik de andere zaterdagen naartoe ga. Michel is nu mijn hoofdtrainer en houdt het overzicht voor me. Ik heb fantastische jaren gehad bij de trainers van de gemzen, maar ik nu in een andere 'atletiekfase'. Dit betekend niet dat ik weg ga bij de gemzen. Dit betekend alleen dat ik soms van de groep zal afwijken omdat ik een ander schema heb (van Michel). Hopelijk valt er zoveel mogelijk te combineren en kan ik lekker door trainen in deze winter.
Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten