maandag 7 december 2015

Hallo Lezer,

Ook deze keer is het lang geleden dat ik wat heb geschreven. Dit komt omdat ik erg druk ben met school en sport. De afgelopen weken heb ik geen wedstrijden gehad, maar dit betekent niet dat ik niks heb gedaan. Ik heb inmiddels twee trainingsdagen gehad op Papendal,  Ik ben op trainingsweekend geweest naar Duitsland met de groep uit Deventer en heb daar vier leuke en zware dagen gehad, de week daarna was de laatste week van echte ‘omvang’. Dit betekent dat na die week het aantal herhalingen in mijn trainingen naar beneden is gegaan  en de intensiviteit waarop ik die mindere herhalingen doe omhoog gaat. Dit bevalt me erg goed, als aanvulling daarop train ik nu elke woensdag indoor in Omnisport om echt die goede en hogere intensiviteit te halen. Afgelopen weken heb gekeken naar de wedstrijden en de planning is nu rond. Ik heb mn eerste wedstrijd al over 2 weken, ook in het Omnisport in Apeldoorn. Ik heb veel zin in het indoorseizoen en ben benieuwd wat er gaat komen.

Groet,


Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten