zondag 31 januari 2016

Hallo Lezer,

Gister had ik de PEC Indoor in Apeldoorn, dit was mijn laatste wedstrijd voor het NK Meerkamp. Ik begon met 60m horden, ik had hier veel zin in omdat het de vorige keer in Dortmund goed ging en ik nog sneller wilde lopen. Dit lukte en met 8.80s had ik weer een nieuw record, maar ik denk dat er nog veel meer in zit. Als tweede onderdeel had ik polsstokhoog, ook hier was ik erg benieuwd wat ik kon springen, ik begon de wedstrijd op 3.50m. Het liep niet helemaal soepeltjes, ik kwam niet lekker uit, had eigenlijk niet de juiste stokken  en maakte veel foutsprongen. Toch sprong ik in de derde poging over de 4m! Dit betekent dat ik in 4 trainingen 60cm erbij heb gehaald! Als laatst had ik hoogspringen, na mijn uurtje rust me weer goed voelde om goed hoog te springen. Helaas kwam mijn aanloop precies in het trappengat uit en kon ik niet goed aanlopen. Ik had goede sprongen, maar de timing was verkeerd omdat ik telkens met mijn aanloop zat te klunzen. Overall toch een hele goede dag zo voor de NK’s, ik heb laten zien dat ik in vorm kom en klaar ben voor het NK Meerkamp!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten