maandag 25 januari 2016

Indoor Dortmund

Hallo Lezer,

Zondag had ik weer een wedstrijd, deze keer helemaal in Dortmund. Ik had veel zin in deze wedstrijd om ook in Duitsland te laten zien wat ik kan. Ik begon met kogelstoten, we hadden 6 pogingen waarvan de 4e en de 6e het verst waren. Allebei waren ze 11,64m. Dit was een pr en een mooie vooruitgang vergeleken met de vorige wedstrijd. Na een korte pauze had ik verspringen, dit onderdeel vind ik nog erg moeilijk en dat bleek hier ook maar weer. De eerste sprongen voelde goed, maar waren niet ver. De laatste sprongen gingen toch nog redelijk en sprong ik 5,52m. Ik miste mijn 6e poging van ver omdat ik ook hoogspringen had. Ik kon maar een paar keer inspringen en de wedstrijd begon al. Toch had ik goede sprongen op 1,70 en 1,75m. Ook de 1,80m haalde ik; in de tweede poging. De volgende hoogte, 1.83 haalde ik helaas niet omdat ik nog erg vermoeid was van het verspringen. Na een lange pauze had ik dan het laatste onderdeel: 60mh, ik had hier veel zin om snel te lopen. De laatste tijd ging horden niet zo lekker omdat ik veel moeite had met de nieuwe afstanden tussen de hordes. Deze keer ging dit wel goed en kon ik lekker hordelopen. Toch viel de tijd van 8,83 een beetje tegen. De techniek voelde in ieder geval wel goed. Volgende week heb ik mijn laatste wedstrijd voor het NK, PEC Indoor, waar ik pols, hoog en horden zal doen.

Groet

Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten