zondag 13 maart 2016

Omdat er de komende weken geen wedstrijden zijn is daar dus niks over te vertellen, maar ik heb deze week genoeg trainingen gehad om iets over te vertellen. Deze week was eigenlijk weer de eerste echte volledige week met veel inhoud. Dit is me dan ook zwaar gevallen en sinds dag 1 van deze week heb ik dan ook wel bijna elke dag op een andere plek spierpijn gehad. Dinsdag had ik een zware training met heel veel hordedrills en op het eind een zware langere interval. Gister was ook een loodzware dag, ik had namelijk 2 trainingen. ‘s Morgens had ik regiotraining hordelopen van Michel en later op die middag nog een heuveltraining waar ik helemaal stuk ging! Dit is allemaal een goede voorbereiding voor het langere en zwaardere outdoor seizoen waarin ik mijn eerste tienkamp zal draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten