zondag 10 april 2016

Trainingsstage Spanje!!!

Al een tijdje heb ik niks geschreven terwijl dr toch wel veel gebeurd is. Ik heb ten eerste veel goede trainingen gedraaid en veel nieuwe dingen geleerd, vooral met polsstokhoogspringen en speerwerpen. Ook ben ik erg druk geweest met sponsoring en dergelijke; Ik heb hulp gekregen van Dick Boschman van Top Sport Gelderland, oud-wereldtopper geweerschieten, en ik heb namelijk meerdere interviews gehad en heb veel nagedacht hoe ik mijn sponsoring het beste kan aanpakken. Dit is onder andere gelukt met een bijdrage van TOF Noordoost Veluwe. Ook heb ik mijn eerste echte sponsorgesprek gehad, maar dit heeft nog geen resultaat gehad. Ik zie dit zeker als een goede oefening en ik ga gewoon door met andere sponsors zoeken. Het grootste probleem deze zomer is dat ik geen polsstokken heb om mee te trainen en geen polsstokken om wedstrijden mee te doen. Geen polsstokken is onvoldoende progressie! Dit is nogal een probleem wat om een goede en snelle oplossing vraagt.

Aanstaande maandag ga ik met de trainingsgroep van Michel en de groep uit Zoetermeer op mn eerste trainingsstage, in Spanje (Torremolinos). Ik heb er echt heel veel zin in en ik denk dat ik hier echt een hele goede basis kan leggen voor het outdoor seizoen en ook de NK Meerkamp. We gaan tot 21 april en kunnen dus veel en hard trainen in geweldig weer. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gaat in Spanje en houd ik jullie helemaal up- to-date!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten