woensdag 27 april 2016

Ik ben nog niet eens een week thuis, maar alles voelt al weer als normaal. Nouja, niet alles want mijn lichaam is nog steeds erg moe van alle trainingsarbeid. Dat merkte ik gisteravond en vanochtend heel duidelijk. Deze ochtend ben ik weer naar Zoetermeer geweest om daar polsstok te trainen om outdoor weer iedereen te kunnen verrassen tijdens het NK Junioren in begin juli. Het was wel weer nodig om polsstok te trainen want ik had namelijk al 3 weken geen polsstok meer getraind en dat was ook te merken. De training ging nog redelijk stroefjes, maar dat is ook nog wel logisch. Dit weekend heb ik al weer mijn eerste wedstrijd van het outdoorseizoen ( A Competitie), en over ruim 2 weken heb ik al weer het NK Meerkamp. Ik ben echt heel erg benieuwd wat dit outdoor seizoen te brengen heeft en heb echt weer zin in de wedstrijden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten