woensdag 4 mei 2016

Ook vandaag was ik weer te vinden in de indoorhal van arv ilion. Ik heb weer lekker polsstok kunnen trainen en heb echt weer goede stappen kunnen maken. Ook heb ik inmiddels mijn eerste wedstrijd gehad. Ik heb zondag bij de A-Competitie de 400mh, kogelstoten en hoogspringen gedaan. Ik begon met het hoogpringen, ik had twee fantastische sprongen op 1.70 en 1.75, maar ik moest daarna helaas door naar de 400mh. Snel kon ik even een keer instarten en vlak daarna ging het startschot al. De eerste 200 meter gingen prima, maar rond de 300m zaten mn benen al helemaal vol met melkzuur. Nog net kon ik mn serie winnen in een tijd van 59,26 wat een prima tijd was. Helaas was hierna het hoogspringen al zo goed als afgelopen en moest ik genoegen nemen met twee goede sprongen en 1.75m. Een half uurtje later had ik kogelstoten, ik moest nu met een 6kg kogel stoten die een kilo zwaarder is dan het gewicht voor mijn niveau. Dit ging prima en ik kreeg de kogel tot 10,86m. Morgen heb ik al weer mijn tweede wedstrijd van dit outdoor seizoen waar ik horde, ver, speer en discus doe bij Battle of the B's bij AAC Amsterdam
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten