zondag 18 december 2016

Wedstrijden in zicht!

Gerelateerde afbeeldingToch weer tijd om eens te vertellen hoe het de laatste tijd is gegaan. Voor mijn gevoel ben ik volledig teruggekomen van mijn scheenbeen-blessure en kan ik weer voluit gaan. Tuurlijk moet ik soms nog wel erg opletten en niet te 'wild' doen, maar dat gaat allemaal prima tot nu toe. De afgelopen twee weken waren de eerste weken waarin we weer echt wedstrijd-specifiek hebben getraind. Daarom trainen we nu ook elke woensdagavond in het Omnisport waar er op veel hoger niveau getraind kan worden. Dit betekent dus dat de echte basis/opbouwperiode er op zit en persoonlijk denk ik dat ik een hele goede basis heb kunnen leggen voor de indoorwedstrijden. De eerste indoorwedstrijd heb ik 27 december in Apeldoorn tijdens de Try-Out Games, hier zal ik 60m sprint, hoogspringen en kogelstoten gaan doen om weer een beetje in het wedstrijdritme te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten