zondag 8 januari 2017

Ondertussen heb ik al weer drie wedstrijden achter de rug en zitten we vol in het indoorseizoen! De eerste wedstrijd was 27 december in Apeldoorn en daar begon ik erg goed met drie dikke pr's. Op de 60m liep ik een hele goede 7.49, met kogelstoten kreeg ik de kogel naar 13.74m en bij het hoogspringen kwam ik 1.85m hoog. Dit weekend had ik weer twee wedstrijden, ik begon zaterdag ochtend met een redelijke verspringsafstand van 5.74m, maar daar verwacht ik de komende weken nog wel wat meer van. Diezelfde wedstrijd ging kogelstoten echt veel beter dan die week daarvoor, de kogel landde na 14.36m, betekent een dik pr en zelfs een clubrecord. Ook hier liep ik weer de 60m, wat resulteerde in een mooie 7,53s. Vandaag had ik ook direct weer een wedstrijd in Amsterdam. Na een redelijke horde-race over 60 meter kwam ik in 8,54s over de finishlijn. Ook hier was de 60 meter sprint weer degelijk met 7.57s.
Al met al drie goede wedstrijden waar ik heb laten zien dat ik klaar ben voor het indoorseizoen en de NK's over een maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten