zaterdag 8 maart 2014

Even weg

Hallo lezer,

Cambridge 
Maandag ochtend ga ik met mijn klas naar Engeland toe. Vroeg in de morgen moet ik weg en gaan we naar Londen waar ons hotel is. Ook gaan we naar Cambridge en we gaan ook nog andere plaatsen bezoeken. Ik zal weg zijn tot vrijdagavond om direct de dag daarna weer naar regiotraining horden te gaan. Ook vandaag had ik weer regiotraining horden. Vandaag was trouwens ook wel een speciaal dagje. In de ochtend ging ik naar de baan om daar samen met Jasper en Ramon filmpjes van polshoog te laten maken. Daarna gingen we ook nog discus op tape zetten. Toen moest ik snel naar huis om spullen te pakken om naar Appeldoorn te gaan voor de regiotraining. Tijdens die training hadden 24 andere mensen ook nog een Horde clinic voor trainers en dan 
weer naar huis mijn fiets repareren. In het kort gezegd:
een speciaal weekend!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten