dinsdag 25 maart 2014

Zomerseizoen in zicht

Hallo Lezer,

Al een tijdje niks op het blog….
Hoe kan dat nou?  Dat komt doordat ik het weer druk had, maar vandaag is de dag waarop ik toch weer eens wat schrijf.
De laatste tijd gaat lekker, op school heb ik alles voor elkaar en training gaat ook prima. Het is al weer lente en het zomerseizoen staat weer voor de deur. In dit seizoen ben ik C 1e jaars dus heb ik nieuwe hoogtes nieuwe gewichten en zelfs nieuwe afstanden. Dit seizoen zal het een uitdaging zijn omdat ik vaak tegen C 2e jaars  zal moeten strijden. Daar heb ik juist zin in, uitdaging en dat juist omzetten naar topprestaties en persoonlijke records  en die topprestaties wil ik dit seizoen ook halen! Om dat te halen moet ik natuurlijk wel (zoals Harry Post zou zeggen): heel blijven. Ook dat ben ik van plan te doen. Kort gezegd veel doelen en veel plannen
Ik heb er zin in!

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten