zaterdag 14 juni 2014

1e dag Meerkamp Dronten

Hallo Lezer,

Deze avond wil ik toch nog iets schrijven.
De eerste dag van deze meerkamp begon moeizaam. Een paar minuten voor sprint besefte ik dat ik een totaal andere volgorde van onderdelen dan in Gemert had...... De eerste start ging goed, maar iemand was veel te vroeg waardoor we werden teruggeschoten. Dit betekende dat we overnieuw moesten, de 2e start was niet lekker en ik kon ook niet lekker doortrekken. Mijn tijd was 13.03, ruim 3 tienden boven mijn pr. Het volgende onderdeel was dus verspringen, dit was het onderdeel wat totaal verrassend was en ging daarom ook niet lekker, ik kwam tot maar 4.57.

Tot zover de negatieve dingen. Ik kon mijzelf bijeen rapen en ging weer aan de bak! Het volgende onderdeel was kogel, hiermee heb ik in training al ver gestoten, maar het was er in wedstrijden nog niet uitgekomen. De derde stoot MOEST over de 10 meter (anders werd ik echt depressief echt waar...) Dat lukte! Eindelijk, de eerste keer in mn leven met de kogel over de 10m. Als laatste onderdeel van de dag had ik hoog, ik had het gevoel dat hier wel wat leuks kon gebeuren. Eerst maar inspringen, dat ging wel goed. Toen de wedstrijd begon kwam ik over 1.45, 150 en ook 1.55. Toen werd het serieus, de lat kwam op 1.60. Goeie aanloop, goeie sprong en ik haalde hem. Door naar de 1.65. Als ik dit zou halen zou dit alweer een pr op hoog zijn!
Gewoon gaan en springen, en ik haalde het! Over de 1.65 en zo sloot ik de eerste dag af, positief en vol energie om er toch nog wat van te maken!
Zondag kan je op deze LINK klikken om de eerste dag te bekijken!

Groet,

Léon

1 opmerking: