zondag 8 juni 2014

Titelloos...

Hallo Lezer,

Vandaag geen inspiratie voor een titel, maar zeker wel wat om over te schrijven! Ik heb afgelopen weekend mijn eerste 8-kamp afgerond waar ik topresultaten heb gehaald,  ik had 6 PR´s! Dus dat was een geslaagde meerkamp, ik haalde 4972 punten. Bijna over de 5000 punten wat een strak maar mooi doel voor de volgende meerkamp is. De dagen na de meerkamp had ik spierpijn en andere pijntjes aan mijn hamstring en aan mijn kuit. Vooral de kuit bleef doorzetten tot ongeveer vrijdag.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ben ik weer volop bezig met de voorbereidingen voor de aankomende meerkamp. Ook heb ik afgelopen weekend een nieuw filmpje bewerkt en die is nu al geupload! In plaats van een plaatje heb ik direct het filmpje erin geknald! Ik heb zin in volgend weekend, om daar voor de PR's te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten