zondag 23 augustus 2015

Trainingen in de vakantie

Hallo Lezer,

Afgelopen weken waren niet zoals ik me had voorgesteld. Ik heb niet zoveel kunnen trainen omdat ik last kreeg van mijn recht
er knie. Hiervoor ben ik naar de fysio gegaan en die zei dat ik op zich wel door kon gaan als het niet veel erger werd. Gelukkig gaat het nu goed, maar de voorbereiding voor de C-Spelen is nu niet geweldig. De bedoeling was eigenlijk dat ik tijdens onze vakantie in Frankrijk al wat zou gaan trainen. Dit heb ik ook wel gedaan, maar niet echt op een goed niveau omdat de rechter knie me tegenhield. Wat wel fijn was dat we gebruik mochten maken van een atletiekbaan inclusief de nodige trainingsmaterialen dichtbij ons huisje wat erg aardig was van de club. Ik heb daar nog een paar goede trainingen gehad en daar ben ik hun dankbaar voor. Over een week heb ik dus de C-Spelen, ik weet niet hoe ik me dan voel. Ik heb me opgegeven voor de 100mh, discus, hoog en 300mh.

Groet,

Léon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten